Search




Clear search fields
Showing results 1 to 12 of 12
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Аксіологічні особливості рекламного сегменту сумського соціокультурного простору Ковальов, О.С. Conference Papers 4128984 2547522
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 72544625 72544904
2014 Рекламный образ как образ современной культуры в "Системе вещей" Ж. Бодрияра Гнибида, Я. Conference Papers 462397 924867
2014 Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 28318338 22949203
2014 Мовні маніпуляції в німецьких рекламних текстах Бєлая, Ю.В. Conference Papers -1827400803 1014826301
2014 Репрезентація культурних стереотипів в українській рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1445300675 1955618713
2014 Прецедентні імена в англомовному рекламному дискурсі Заїка, І.Ю. Conference Papers 1255179444 -39778765
2014 Структурно-семантичні і функціональні характеристики англомовного інтернет-банера косметичних засобів Якубовська, Я.В. Conference Papers 2118381870 480525526
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 333247611 376196595
2014 Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 4240080 5496868
2014 Сміхові міфологеми у рекламі Маркова, О. Article 16816822 23758333
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 948676513 467813440